basta

Hallå där allihopa!
Ikväll ha jag och tjejorna varit och bastat på snidmans det var väldigt lugnt och avslappnat.. Eller kanske inte, vi kan nog inta vara det haha men det var kul även om jag var lite halvsjuk. 
Kvällen var klart bättre än dagen då jag har typ sjukat eller ja jag skötte ju Bon på förmiddan, jag tog hem han hit så jag tänkte att Ally skulle hålla lite koll på han så jag kunde ligga och sova typ hehe, ojdå Matilda där hade du fel, jag fick ta hand om två helt galna hundar, det tog ett tag innan dom blev såhär lugna^^

Just nu känner jag mig bättre än vad jag har gjort idag och det är ju skönt, kanske bastningen hjälpte ändå?
 
Och just det, innan vi for och bastade hade vi fotbollsmöte, det var kul i början men sen blev det lite tråkigt med tanke på hur det kommer bli nu den här säsongen, eller ja egentligen fattade jag typ ingentning hehe var jag den enda eller? tror nog det haha. Jag vill ju ha kvar laget som det har varit<3


Vi hörs imorgon//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0