Badhuset

Hejsan, idag började min dag med att jag och Nicko for på badhuset för att fråga om dom hade något typ program för vattengympa (jag Lisa och Nicko ska hålla vattengympa och lite annnat på idrotten på måndag). Programen dom hade gav oss tyvärr ingen hjälp eftersom vi inte förstod, men den där killen som jobbade där var snäll och försökte visa lite snabbt, just när vi skulle gå ut därifrån visade han en grej och sa "Det kan nog bli jobbigt att köra i klassrummet hehe" Han hade alltså trott att vi komme dit som nå knas och skulle köra vattengympa på land haha, så kan det gå;).

Jag och Nicko gick iaf hem till mig och drog ihop ett litet program på tre låtar, sen blev det en massa prat så jag har inte hunnit med all läxa jag skulle idag, synd. :)

Ikväll kommer nämligen some friends hit, vad vi ska göra har jag ingen aning om men får väl se vad som händer



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0