en lördag slutar tidigt, men de behövs!

bu på er, kom hem från muttan för en timme sedan cirkus. blev en film vid namn jag inte minns, var iallafall skiträdd och trodde jag skulle dö av hjärthopp ett flertal gånger. filmen är dock att rekomendera, kanske liiite svårt när man inte vet namnet men muttan kanske vet!

blev en lite tidigkväll för mej ikväll, precis som igår men de gäller att vila upp sej ibland och när endå inte allt känns på topp så är de lika bra att sova. ja, som ni förstår så mår jag piss, men de kommer bättre tider och jag gillar mina kick as friends och familjen grymt mycke. med de bjuder jag på ännu en vacker bild eller två från fjällen, kan inte fatta att lovet är över. .  kram och puss // anki








vad skulle fjällen vara utan en fastkörning, egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0