franska<3

bonjour!  Sitter nämligen och övar lite smått inför den muntliga redovisningen som är imorron, i franska. Men jag känner att det inte är lönt att lära sig det utantill för när jag väl står där kommer jag ändå bara titta i papperet, för jag kommer bli så nervös, that's it!

Klockan åtta drar jag mig till tvn igen för då är det top model, och det får man ju abslut inte missa, efter det är det Svenska hollywood fruar vilket man heller inte får missa!

Annars har det väl inte hänt något speciellt denna måndag, inte vad jag kan komma på iallafall, därför avslutar jag mitt överintressanta inlägg där.
Fast självklart med en nästan lika meningslös bild, haha näedå Anki är ju med;*



Salut!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0