hehe lite knas

liten miss jag gjorde, matilda är tydligen i kankberg med emanuel (tur man har koll osv) så henne får ni nog ingen update av på ett tag. vet dock inte när hon kommer hem men tror att hon for igår. iallafall så har jag lyckats släpa röven mor gymmet idag, fick med mej lowa också and it feels great just nu! alltid lika härligt med lite träning under de lataste tiderna.

ikväll hoppas jag iallafall att nån vill hitta på nått, men annars blire nog nån film eller liknande. ska verkligen försöka njuta om mina sista dagar på lovet, tror dock inte att jag kommer att lyckas med de är värt ett försök. nu blire bekämpning av dammrottor och dylikt som jag tänkte göra för några dagar sedan. great! kram //anki



fin passande bild osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0