Anki Jenka Lisa

OKej nu har det varit en liten "blogg paus" för min del i typ en vecka verkar det som hehe. Men nu är jag igång som aldrig förr, typ. För er som undrar så tror jag att jag faktiskt haft den ondaste smärtan jag någonsin upplevt, och det var i Söndags då jag helt enkelt inte tog mig upp ur sängen på egen hand. Men stark som jag är återhämtade jag mig fort. Är rätt rädd att hamna där igen men så får jag inte tänka för tankar kan faktiskt påverka fysiska tillstånd också, tro det eller ej! Hade arbetssätt och lärande prov idag, det gick super som ni kanske förstår.

Ikväll så har Lisa Jenka och Anki varit här och vi varit som fastklistrade i Idol, eller inte, vi hade på fyran hela kvällen men det är just och pass att jag vet vem som vann.

Snart ska jag gå och lägga mig och SOVA! ooh så skönt
Bjuder först på två passande bilder från i sommar




//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0