Lördag

oh herre gud, och fru gud, och lilla jesus barnet så trött jag är! Klev upp imorse halv nio sen fick jag med mig Nikolina på stan idag, så där har vi roat oss och bränt lite pengar. Dock åt vi ingenting så då jag kom till mina kusiner bjöds det endast på en massa gofika, jag plockade för mig av typ allt för att jag var så hungrig började dock må illa snabbt där efter och orkade ingen tårta. Nyttig lunch skulle jag vilja säga, och middag blev det på krysset med familjen haha!
Tycker synd om Emanuel som snart ska komma för jag kommer nog slockna... ja kanske före han ens kommit:O



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker synd om Emanuel som snart ska komma för jag kommer nog slockna... ja kanske före han ens kommit



HAHAHAHA erkänn, matildaaa :$

2010-12-20 @ 23:43:11
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0