Lucia 13 december

Matilda, hon har ju sina snilleblixtar ibland. Denna gång hadlar det om att hon tog sitt pick och pack och sov i stan i natt. Själv lämnade jag hjärnan på vilning i helgen och glömde därför helt bort att jag kunde haft möjlighet att sova i stan jag också..Det betyder med andra ord att jag i morgon måste stiga upp 8.45 för att åka in med 10.10 bussen. Det mest tragiska i hela denna långa historia är att vi inte börjar förän 11.55..

Annars pillrar livet på i samma vanliga tankt och ikväll ska jag försöka att vaka fram till 22 för att hinna med ännu ett avsnitt av pensionärsjävlar. Det finns fan inget bättre. Klockren humor! Vi hörs // anki



luciabalen -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0