novell

Efter middagen idag var jag väldigt frustrerad kände jag, jag visste dock inte varför men sedan slog det mig att det var för att jag suttit inne hela denna Lördag framför denna fukttjuv till skärm! Och tro nu inte att jag suttit och degat facebook eller något, näe jag har faktiskt skrivit en novell på endast tre sidor som tog sin tid som ni förstår.
Men jag gick iallafall ut och gick en promenad med mamma och Ally i kylan när vi kom in tränade jag ryggen sen blev det en skön dusch och efter det kändes allt mycket bättre.

Min plan för ikväll var att vara med Emanuel och bara ha det allmänt mysigt, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig för han hade nämligen andra planer för sig. Så jag har suttit framför tvn med mamma och Maja och sett "Så mycket bättre" istället.



Nu ska jag se PH sen sova.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0