Onsdag

Idag har det varit en riktigt lång dag. Åkte i väg med halv åttan i morse och kom hem tio...men kul har jag då haft! Eller okej, skolan är väll inte det bästa. Den började med en utskällning från franskaläraren där hon diskuterade vårat straff med sig själv i fem min, sen rullade det på i samma gamla vanliga tröga takt. Efter skolan så åt och "pluggade" jag nicko och jenka på brinken innan vi drog i väg på buggkurs. Riktigt roligt blev det tillslut, dock är jag tyvärr ingen naturbegåvning..Men bättre lycka nästa gång. Nu ska jag sova. Kvart i nian i morgon. LYCKA! // anki


Kommentarer
Postat av: lisa

det heter "fransklärare" som hon stod och delta om i tio min...

2010-12-08 @ 22:53:39
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0