SPISEN

Gårdagen som spenderades hos Ebba blev ju riktigt trevligt, dock slutade den inte som planerat om man säger så men allt löste sig ändå. Hursomhelst så sa jag till busschaffisen att han skulle släppa av oss vid "Spisen" så när vi kört igenom Kåge stannade bussen mitt i ingenstans och öppnade dörrarna så vi antog att det var vi som skulle ut. Hela gänget går ut, bussen stänger dörrarna och kör sin väg. Vi står mitt i en korsning, det är bäcksvart ute, vi tittar oss omkring, man ser i princip bara åkrar, skog och något enstaka hus, och vi hade ingen aning om vilken av de fyra vägarna vi skulle följa. Det kändes lite grann som i en film faktiskt. Men tro det eller ej så hamnade vi faktiskt hos Ebba där några andra redan var, tillslut! :D

Jag har dock inga bilder, eller jo typ två mobilbilder med jättedålig kvalla hehe



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0