Ni får det nu, hinner inte i morgon

Jag tänkte dela med mig av 2010 bästa minnen!



Vi började med att fira in året hos nicko!



Vi hade trevliga kvällar!



Vi spenderade många kvällar i kvarnbeget, mer eller mindre lyckade!



Vi for och bowlade



Jag och matilda gjorde joeström osäkert!



Jag, matilda och jenka spenderade en heldag med skoterkörning och täffade på dessa!



vi bastade och bubblade i bygdsiljum!



vi....ja...



Vi firade valborgs hos noa



vi umgicks som vanligt!



Vi myste hemma hos paue och drog sedan ut!



9A for till götet!



Någon kom på att köra 6 mil enkel väg för att övernatta, hur mysigt som helst!



Vi hjälpte 91orna (?) att ta studenten



9A skildes åt..



Vi firade midsommar i mjödvattnet och renbergsvattnet



Burträsk invarderade Piteå!



Vi skapade minnen i bygdsilijum



Vi (läs: jag och mimmi) slet som oxar i koministerparken



På lediga dagar bättrade vi på brännan (vissa iaf)



Vi gjorde mörka höstkvallar ljusa



Jag gav bilkörandet ett tappert försök



Jag nicko och jenka var uppe alldeles för länge..



Mimmi kom, åt, spydde, for..



Jag hade klassfest med hp!



Vi umgicks mer eller mindre varje ledig tid



Vi firade halloween!



jag och matilda for till jenny med de nya klasskompisarna!



Vi blev bjudna till Ebba och väntade in tiden hos syster



vi firade liten jul



vi tänkte basta..

Jag skulle kunna lägga upp 30 bilder till, minst. Dock känner jag hur sägen lockar och i morgon väntas en stor dag. Mitt 2010 har varit hur spännande, tragiskt, ledsamt och glatt som helst. Hoppas på ett ännu trevligare 2011!

// anki



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0