alla hjärtans dag

hejsan flickor och pojkar. söndag igen, vart fan tog helgen vägen? jag som tänkte hinna göra allt de jag har hamnat efter i på skolan och så blir det söndag direkt, de är konstigt.

som ni vet så var vi ju en massa på ladan igår, trevligt värre när de blir så många och allt. blev lite mycke liggande på isen för min del kanske. efter det så blev de nickos soffa som blev offer för oss. mycket folk osv men de är ju kul! vid ett tiden var jag väll hemma och dumt nog så ställde jag klockan på 10 i morse. man undrar ju hur många hjärnceller jag saknar. . . nu har jag iallafall läst halva min läxa i so och de har väll tagit dryga timmen kanske, jag antar att resten av denna dag kommer att se likadan ut. förutom träningen ikväll då som för i övrigt blir i stan, skönt att man slipper ha den mitt på ljusa dagen! ni får ha de så bra, kramkram på alla hjärtans dag//anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0