Rent hos Renen

Godkväll alla!
Dagen började med ett tandläkarbesök för min del, alltid lika kul!
Sen hade vi idrott första lektionen som Anki och Jenka höll i. Vi gjorde krabbfotboll och plåsterkull som uppvärmning sen körde vi mission impossible för er som inte vet hur det går till tänker jag inte berätta heller för det palla jag int haha. Men det är jävligt roligt! ;)

Sen är det ju FLFF vecka i veckan, vad det står för är det bara Anki som programerar in.
Det är något med företagsgrejs iaf, hursomhelst kommer det folk som pratar i veckan och det gjorde det även idag, vilket leder till att vi missar lektioner vilket är fettnajs!
På Fredag ska vi nior vara i små grupper och leda ett eget "företag" för endast en förmiddag hehe..
Jag Anki och Jenka bestämde oss iaf för att städa hos Mathias och därför så fanns det ju inget bättre namn för vår städfirma än just "Rent hos Renen"

Det blir nog bra för vi är ju så effektiva när det väl gäller! ^^

Vi hörs imorron kanske
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0