Söndag


Hejsan alla, känns som det var ett tag sedan jag skrev men helgen har jag iallafall spenderat med Emanuel Fredag och Lördag och sen Lördag kväll blev det vännerna hos Lowa, precis som en helg ska va!:D

Dock har denna söndag varit lite ut över det vanliga, Jag Lisa Jenka och Anki har nämligen stått inne på BFF-cafét och sålt fika, ja för fotbollen som dock inte går till vårat lag...
Sen Tog Lowa Jojje och Nicko över.
Men för jag och Lisa var det inte riktigt över, vi skulle nämligen UT och stå och sälja för klassen på den välbelfokade marknaden (eller inte), jag höll fan på dö innan jag var hemma, för det var så svinit jävla kallt! Men nog överlevde vi alltid.

Men såklart har jag gått och blivit sjuk nu också, så kunde inte fara på träningen i Skeå ikväll, det sög:(
Tänkte istället plugga lite men insåg att jag har glömt franskan på skolan, det här lär bli lite körigt för mig..
Men har pluggat på biologin iaf kan ju vara bra att börja med nått i tid iaf.



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0