2010

hejsan, har ni fått en bra start på 2010? det har jag, har verligen inget att klaga på. det blev så att jag kom typ en timme sent till nicko men de gick ju oxå bra. vi såg lite jvm och sen blev det lite lekar. en av lekarna bestod av att man skulle vara två stycken och försöka lyfta en tallrik med hjälp av munnen. det roliga var att man skulle skriva ner de dom sa. orden som kom ut var inte så vackra och de va en himla rolig lek! såklar så ska dom som utför leken inte veta om att man skriver ner vad dom säger, haha jag skrattar typ än. efter lekarna blev det att skåla för det nya året och sen ut och busa i snön. när vi sen kom in så bjöd nicko på marängswiss (hehe, klaga inte på stavningen) och dom sista drog för typ en timme sen. nu ska jag vara lite social med nicko. hon springer runt och städar och jag sitter här och degar, haha // anki

ps. inga bilder ikv, dom får matilda lägga in så fort som möljigt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0