Yää

Hejsan!
Nu var gymnasievalet gjort, för min del blir det spectrum-skapande kommunikation, och det blir på Anderstorp, ja om jag nu kommer in vill säga haha.

Idag blev det en kortdag för mig, som Anki redan sa i förra inlägget att jag for hem och alldeles riktigt innan engelskan, jag tycker faktiskt det inte är annat än rättvist, jag hade ju inte tränat på glosorna haha (A).
Men jag känner mig faktiskt inte helt hundra, jag haaatar att va förkyld, jag mår så jävla illa då och kan aldrig sova buhuu:( Så får se om jag vaknar upp som ett spöke imorrn blir det nog ingen skola för mig.

Slur pratat om mig nu, vi lägger uppmärksamheten på Lowa istället, eller kanske hon redan fått nog av den efter idag haha! när hon kom till skolan ungefär såhär

Hon hade dock inga glasögon och skägg. För den här bilden är nämligen tagen i fredags^^
Men snacka om snygg frilla asså(H)

//MAtilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0