Torsdag

Hej alla gulliga vänner, som ni ser så har vi bytt header, det är då jag som har suttit och trasslat ihop den, jag kan väl inte påstå att jag är några större kunskaper när det gäller photoshop (kanske inget annat heller eheh(A)) men jag gjorde det jag kunde och se så fin den blev^^
Vi var ju absolut tvungen att byta eftersom Anki har ju inte sin gamm moppe längre... Blir ensam med min i sommar böhöö.

Idag har jag roat mig med Emanuel och han med mig, men nu har han tyvärr farit hem och lämnat mig här alldeles ensam.

Imorron bär det av till bgm till Siljegården som vi har hyrt, ett helt gäng vi ska grilla lite och sova över typ, det blir säkert skitnice.


Ha det bra alla //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0