gym

Hejsan allihopa!
Känner mig fett pigg, fett glad, och fett nöjd, livet leker.. Eller så inte, vad ligger då bakom att jag inte mår så?^^
Mm, just det skolan. Seriöst kan man dö av utråkadhet stress och press? isånafall är jag död inom kort.
javet att jag är negativ men det känns så idag nu när skolan börjat om, tyvärr.

Hursomhelst så lyckades Anki Jenka Lowa och Lisa dra med mig på gymmet(H) Jag följde egentligen med mest för att jag ville köra löpbandet, men självklart bara för å jävlas med mig var det trasigt, men jag är ändå nöjd att jag for dit. Blire gymträning varje måndag nu då brudar?

Slänger in en bild på klassen som man återförenades med idag


Det var typ allt för mig ikväll.
Ha det bra alla puss//Matilda

Kommentarer
Postat av: frida

tycker min är fin matilda ;O ?

nej gud nej, de är ju bara en helt vanlig bild som har ut suddade kanter, de är inge märkvärdigt ;)

men tack ändå :D

2010-01-11 @ 21:41:10
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0