Holloj

Holloj! Någon mer än jag som tycker just det ordet är lite utjatat? hehe

Nu känner jag mig alldeles slut tom och trög i huvudet, vilket är extremt ovanligt för min del. Eller?
Jag pallar ingenting fan ÅÅÅÅÅH ÅHHHHHHÅHÅ BLÄÄÄhhh:((( 
Förlåt om jag är negativ, jag tror faktiskt jag behöver sova. Blir nog bäst för alla:)

Men kan ändå säga att Idag har vi lirat lite i skidspåret, tog det rätt chill ändå så det funkade faktiskt även om det blev lite smått snöigt här och där men det är ju verkligen inte mitt fel, inte jag som är så omogen att trycka upp snö i någons ansikte:).

Sen ikväll har jag och några tjejer varit och styrketränat, känns väldigt skönt efteråt, att känna att man gjort en god gärning. Och om ni undrar om träning går före läxa så kan jag ju svara på den frågan nu.
Lätt!

 Bjuder på en liten bild på två jävligt snygga brudar typ(H)


Vare sängdags nu då eller? haha men typ..
Godnatt sötisar//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0