jadu

Tja alla! Igår var vi i backen och åkte, den här gången frös vi inte ihjäl som förra veckan.
Backen var kanon bra iaf men åker man in i skogen kan man ju räkna med att den djupa snön styr ens väg.

så då kan det gå såhär^^

om ni undrar vilka som har klantat sig så mycket och ligger där under snön så är det iaf Noa Max Och Robin


Igår kväll for jag till Emanuel och gjorde hans kväll och natt lite mer märkvädrig.
Och sen kom han på att han skulle till stan idag och att jag skulle följa med så då var jag ju tvungen göra det.
Det var tur, annars hade han aldrig hittat det han skulle(A)


Ikväll ska jag bara tare chill kanske titta på film, jag har ju faktiskt voddler(H)
Ha en bra Måndagkväll eller vare nu är vi hörs imorrn.
//Matilda


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: Riktigt nice! :D

2010-01-05 @ 13:43:36
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: rutger

de var riktigt kul att åka ner där iaf :)(A)

2010-01-07 @ 02:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0