Måndag

Hej alla idag är det Måndag och ha varit skola idag såklart, det är ju alltid drygt men kan ju faktiskt inte sitta här och säga att Måndagar är så jättejobbiga ändå, dom funkar.
Den dagen som väntar imorgon, tisdag, är dock värre. 
Idag efter skolan så var jag och det där galna gänget>>>
och styrketränade!
Även om man är väldigt otaggad och trött innan och det känns som att det skulle kännas bättre att ligga hemma framför tvn istället, så klår det faktiskt inte den kännslan man får efter man tränat! :}

Det blir tidigkväll ikväll med, eller det är ju klart om jag nu ska nå mitt mål. I natt har jag nog sovit i nästan nio hela timmar, good work Matthew!

Vi hörs!
Puss//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0