matilda missade

tjena, såg att matilda missat en liten detalj när vi va i backen. vi bestämde oss för att åka genom funparken. när vi kommit halvvägs så sätter sej matilda och talar om pruttar, bajs osv. efter ett tag märker vi att de kmr några killar så matilda tystnar. i den stunden bestämde sej nicko för att ta kontakt med killarna. det pinsamma med detta var ju såklart att killarna inte snackade med oss men nicko snackade med dom. . . .

åkte även in i två små barn, två av två möjliga om jag säger så . . .

ikväll har jag varit och kikat på lite hockey med jenka och frida, jag saknar dom redan så jag måste nog sätta mej framför en annan del av köping för att komma ihåg dom lite bättre, pusshej //anki

Kommentarer
Postat av: frida

aw gumman tack för att du jämför jag och jenka med dom från en annan del av köping, de kom varmt från hjärtat förstår jag, puss<3



snygg header btw :D

2010-01-11 @ 18:54:28
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: MMAtilda

Haha fettnajs det i slutet;D

2010-01-11 @ 19:37:40
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0