söndag

men tjena alla friskisar. sitter här nu och tycker extremt synd om mej själv för att jag har så ont i halsen. hahah, nae så farligt är de inte men vi har fixat oss en liten sjukstuga här hemma för både jag och lillebror är sjuka. fast jag är nog lindrigt sjuk i jämförelse med han. idag så har dagen bestått av att hjälpa mormora att flytta och annars så har jag bara lata mej som vanligt.

gårkvällen vart riktigt trevlig, dock började den med att knuffa upp syrran ur att dike och slutade med en timmes snack i hallen men där i mellan hade vi ändå trevligt! nu hoppas jag på att friskna till tills i morron för ännu en skoldag, taggad till tusen. . . lr hur vare? aja gonatt på er //anki



såhär frisk känner jag mej för dagen!

Kommentarer
Postat av: lisa

Mig kan man lita på!

2010-02-01 @ 19:10:33
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0