söndagskväll

jaha, kass updatering ingen. dagarna som gått har iallafall varit bra. i fredags var vi tjejer och discobowla, haha vet inte hur det stavas. iallafall så vann ju jag såklart! och frida oxå. . . när vi sen kom till btk var det jenkas soffa som gällde, var otroligt trött och hela kvällen känns som tre år sedan, haha. lördag var jag och jenka barnvakt åt busungar och sen på kvällen blev de snack och spel med några tjejer, kvällen avslutades i snödrivor för vissa.

idag har jag hejjat på lillemans match, tyvärr blev de förlust, uddamål. efter de blev de träning och plugg. just nu lyssnar jag på lite musik och funderar på mitt musikarbete. de ska bli spännande och se hur det hära slutar, haha jag är kass på sånt här men nu ska jag tänka bra tankar. nu måste jag sluta skriva här, jag kan inte lyssna på musik och skriva samtidigt, kramar //Anki!



favoriterna på bild från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0