svårt val

sådär, då satt jag har igen, efter ännu en skoldag. har inte tänkt gå in på närmare detaljer om skolan, vem pallar höra om den varje dag? ialla fall så har jag lyckats dra tummer ur röven för en löprunda och de tackar jag mej själv för. inget bra tempo eller lång runda men de va ju inte heller mitt mål så jag är nöjd. sen blev de middag och vid bordet snackade vi om gymasievalet. hur kan alla ha så lätt för det här valet som mer eller mindre styr mig om 3/4 år? för en vecka sen var de klart vad jag skulle gå men nu har jag ingen aning. dessutom börjar tiden mot sista valdagen bli väldigt kort. hoppas jag kmr på vad jag vill snart! min nödutgång får väll bli soffpotatis, hur låter de?  nå alla våra miljoners läsare, vad ska ni gå?



tur att ni lättar upp mina tankar! // anki

Kommentarer
Postat av: frida

spectrum eller idrott och hälsa :D

2010-01-19 @ 19:46:00
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0