tisdag

tänkte önska er en god natt. har inte haft lusten att skriva idag, sen tänkte jag att de kanske inte skulle vara så kul för er att höra om en dryg skoldag, men lunchen skadar väll inte att höra om? haha iaf så fick vi tjockkorv och mos till käk och man behöver ju bara se på den så tappar man matlusten. jag lyckades ialla fall trycka i mej en halva och sen tittar jag mot nicko och hon gör världens min. "korven smakar ju för fan äkta vara" var väll typ orden som flög ur henne. hon hade rätt. den smakade inte som vanligt. troligen ligger vi i magsjuka allihop i morron!

de blev iaf träning för mej och några andra efter skolan, denna gång fotboll och de var riktigt kul med ny tränare och allt! annars ikväll så har jag bara slöat hemma, men sånna kvällar behövs väll också antar jag?  nu måste jag nog börja leta mej mot sängen för att i morron blir det en tuff dag. vi ska till kvarnberget och åka madrass efter skolan. får väll se hur många som följer, hoppas de blir några iaf! godnatt//anki


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Snopp är gott =)

2010-01-13 @ 19:34:41
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0