söndag

då var det söndag..som jag inte längtat till denna dag...men men de är bara att bita i. eftersom att de är söndag idag då väntas uppstigning i morgon kl 06.15. inte superpeppad om jag ska vara ärlig. men skit samma. 

iallafall så var det snack om att spela volleyboll igår och de blev de inte så mycke av. så jag nicko och jenka införskaffade en chipspåse och intog soffan framför the ring. kanske bara vi som aldrig sett den men den funkade helt klart! efter det hälsade vi på dom andra som befann sig hos nokke men där blev vi inte långvariga. John blund kallade hem mej igen.

nu ska jag iallafall ta mej i kragen och stiga upp. ni får ha en bra dag folket // anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0