tisdagskväll

kvällen har spenderats i sällskap med jennifer, matilda, nicko, lisa, två hundar, två barn och en tv. barnvakt var våran första uppgift. vi gjorde inte mycket annat än snackade och såg på tv. våran anda uppgift ( hehe de låter bäst så ) blev att se ett avsnitt av vänner men de byttes snabbt ut mot snack och klädprovning. haft en bra kväll med andra ord.

som säkert alla märkt så var de ju jordskalv bara för ett tag sedan. tjejerna var just påväg hem då detta inträffade och livrädd som man är så tänkte jag...

1) pappa skrapar gjus och skit med traktorn

2) pannan kokar

3) jordskalv

4) jordens undergång!

eftersom att jag har en smart kompis och tre mindre smarta så fick den smarta ( jennifer ) förklara att vi ligger mitt på en platta och att burträsket inte kommer att utvecklas till någon tsunamivåg. jag kände lugnet... tills lisa berättade att island skulle smälta och att vi skulle få översvämning i sverige. snorkel var lisas tips.



nu blir det sängen, tidig morgon väntar!  // anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0