yesbox

Hejsan, här sitter jag framför datorn, nämligen för att jag hellre gör det än att plugga på fysik :D

I slutförde vi vårat uppdrag "rent hos renen" som vi började med i vintras. Men vi hade ju som tur var bara kvar yttersidan på alla fönster, så det gick väl på typ en timme eller så, sen satt vi i soffan och chillade, för Mathias hade ju faktiskt tagit ledigt åt oss framtill lunch.

Sen blev att fara till skolan och käka, ha matte sen NO, efter det drog jag hem innan EV pga magont och allmän trötthet.
Så har inte blivit så mycket skola för mig idag heller, men det är inget jag klagar på!
Dock ljuger jag om jag säger att jag mår toppen, jag gruvar mig för att gå och lägga mig:(..

Här kommer några vackra bilder sen gårdagen













Som ni ser var det inte alls en plågrunda, utan riktigt härligt!
Dock fanns ingen ork kvar till matchen igår kväll, som bevisade sig ju alldeles utmärkt! hehe bättre lycka nästa gång.

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0