yesyes

Vet att det var ett antal dagar sen sist men kan faktiskt inte sitta här och lova någon bättring eftersom nu är det ju SOMMAR! Då har man inte mycket tid till datorn, och det r faktiskt så det ska vara.

Min dag har iaf spenderats ute i solen i en solstol och sälskapet bestod av min mami och Ally. Även om dagen inte var speciellt händelserik så var den riktigt härlig ändå.

I kväll så for jag mamma och pappa till stugan och bäddade och lite sånt för på fredag är det inget mindre än midsommar och då bär det av till min stuga.

När jag kom hem for jag till Nikolina och där var Johanna Lisa Anki och Lowa och vi fjantade på som vanligt.




Så där ser ni vad vi har roat oss med ikväll^^

Godnatt!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0