finaste vurpan för året!

bara jag som har problem att se muttans senaste inlägg? har faktist ingen aning om vad hon har skrivit men jag hoppas att ni får lite variation på inläggen.

kan iallafall avslöja att de är jag piltre snön just nu. blev bjuden på supergod middag hos kusinerna och på vägen hem lyckas jag dra på världens fetaste vurpa! lyckades till och med från stillastående. . . och ja, de va väll minst fem peroner som bevittnade denna fantastiskt fina piruett, mitt vid korsningen till kiosken oxå! haha men jag lever då iallafall!

annars så är det packnning till fjällen som står på schemat för denna kväll, eller ja, min sista vakna timme. är verkligen astrött på morgonen men nu är det bara att härda ut för att efter i morron har jag och muttan lov fram till efter påsk, tagga!!!! kram //anki



tyckte att denna extremt vackra fjällenbild borde passa bra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0