gratis sms

Hej nu tänkte jag slå till med mitt andra inlägg denna dag!
Min kväll har gått åt att packa, jag hatar att jag ska va så seg haha massa annat kommer bara ivägen hela tiden. Så jag har missat både top model och svenska hollywood fruar;(
Trots det är jag fortfarande inte klar, men eftersom jag ska till stan imorrn och sluta tidigare så tänkte jag sluta ännu tidigare och packa färdigt, så går väl till kanske ett imorrn hihi. (A)

Egentligen var det inget speciellt jag ville förmedla med mitt inlägg, men för er (ca1000pers) som trycker upp våran blogg en gång i halvtimmen så har det iaf tillkommit ett nytt inlägg ikväll:D.

Btw så har jag skaffat gratis sms nu också för ett helt år! :D
så jag lär ju svara nu 073-0557947


<3

Tror inte jag kommer sova så värst bra i natt så jag bör nog lägga mig i tid.
Godnatt!
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0