kratta

Hejsan, ikväll har man väl skrapat ihop lite pengar till sin kommande lön i sommar. Men vi har faktiskt slitit på där uppe i komministerparken, sen bjöds det på lite fika och hamburgare och det kunde man ju såklart inte tacka nej till. Men vad jag har lärt mig idag är att kratta är förbannat tråkigt och jävligt jobbigt haha, tur Anki och Frida var där så man hade något att skratta åt iaf hehe.

Förövrigt har dagen bestått av Svenska lektion, bad, mätning av bassäng, uträkning, lunch och idrott inte alltför jobbig men dagen har ändå känts dryg, såklart. Beror kanske på det tråkiga kalla vädret, vart tog värmen vägen??





Nu ska jag nog lämna datorn för kvällen och sätta mig i soffan ett tag och inte göra något vettigare, hehe
Vi hörs!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0