måndag

tittade in på statistiken och la märke till ett litet uppsving under helgen, undra varför? hehe. . hur som helst, nyfiken eller inte, så vet vi (både jag och du) varför de va så.

jag håller iallafall på med min hk just nu och jag måste medge att jag är LESS nu! extra less blir jag när jag ska söka åt och klippa ut de jag tänkt ha i min lägenhet och upptäcker att jag inte kan läsa mina egna jävla förkortningar på vilka möbler jag har tänkt ha. . .ja livet suger ibland. men nu ikväll bär det av mot the house of cheese och där blir det snack om gbg och suget på livet kommer nog tillbaka då, hehe. ni får ha en mer underhållande måndagskväll än vad jag kommer att ha, sköt om er ! // anki



kan inte motstå, de är mästerfotografen som har varit i farten. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0