opassande bild, check!

jaha, då sitter jag här med hk-uppgiften klar och gör inte ett nå! de känns helt awesome om du frågar mej. har hållt på med denna aktivitet (att inte göra nå) i snart en timme medan jag så smått haft en liten konversation med bror min på msn. det går inte få ett svar utan att skratta, antingen får man 100 nickande katter, eller två "mm" som studsar upp och ner eller liknande. . .

hur som helst så har vi (elevensval idrott) varit på laserdome idag. fyra av fem toast från mej. helt galet roligt må jag säga när man sitter där som en liten tönt och sjukter på allt som rör sig. jag kan ju sryta med att jag blev högst rankad av tjejerna i mitt lag (och nej! de va inte så att jag var själv tjej i mitt lag). sen gick de lite smått sämre i andra omgången men vad gör de? kul hade vi iallafall. hann med en liten sväng på stan också och förtjänar en klapp på axeln för att jag höll hårt i kortet.

nu blir det att leta åt skrivbordet som gömmer sig under alla papper. . .tjiing // anki



handlade inlägget om basket? nej
bygdsiljum? nej
speciellt mycket om tjejerna? nej

ni får se på den endå ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

lisa kan skryta med att hon vann av tjejerna i sitt lag andra omgången, och det är den som räknas MOHAHA

2010-05-06 @ 22:46:15
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0