packat och klart, eller?

jag har alltså packat, trixat och fixat fram tills nu hela kvällen med lite avbrått för slappande i soffan och framför datorn men ja, nästen hela kvällen ;)

imorgon bär det av, klar eller inte, tåget går endå. jag hoppas jag har fått med allt men de skulle inte förvåna mej om jag kom på att jag lämnat det viktigaste hemma, typ pengarna...men nu ska jag inte tänka så, de kommer nog gå bra det hära. har fått tillbaka lite tagg efter att jag snackat med erica. dom verkade ju ha haft de jävligt bra så jag hoppas väll på att vi får det lika lyckat.

nu måste jag iallafall ta och bädda mej i säng, man kan ju inte komma till göteborg med påsar under ögonen! aja, ha det bra här hemma // anki

såklart la ju matilda in bilder jag skulle lägga in. . .

ni får en sommarbild istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0