volley boll

Hallå! som alla redan vet kom vi ju hem igår på morgonen och det första jag gjorde var att slita av mig kläderna och krypa ner under täcket i min egna säng och sova igen någon timme, för om det är något vi haft ont om dessa dagar och nätter vi varit i götet så är det sömn.
Men det är väl så det ska vara, man har inte tid att sova bort hela livet heller.
Jag har precis visat alla bilder för mamma och pappa och som tur var hade jag bara föräldravänliga bilder, blir roligt se alla andras bilder också hehe! :)

Tyvärr känner jag att jag itne riktigt har tiden till att lägga ut en massa bilder ikväll, men ni kommer få ett helt rös med bilder från GBG senare!

Idag har jag varit med Emanuel hela långa dagen vi har varit ute och stekt, haft lite vattenkrig osv, älska sommaren älska Emanuel hihi:]

Ikväll blev vi ett gäng som drog ner på volleyplanen och spelade lite, riktigt trevligt.

Det kliar fan över hela kroppen pga gräset^^

Nu ska jag gå och tvätta fötterna sen sova, tagga skola imorrn NOT!"
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0