Söndag

Hallå alla!
Som förmodligen ingen har missat så fyller vår Jenka år idag, jag kän
Nu kan jag berätta lite kort om helgen, som alla vet var det grillning som gällde fredagkväll, vilket blev helt lyckat! Med väder mat och umgänge så det kan jag inte klaga ett knyst på.

Sen sov naturligtvis Emanuel hos mig, och på Lördagen hann vi inte med så jättemycket, men var ute i det vackra vädret sen skulle han hem.

På eftermiddan hann faktiskt jag och Anki ut och springa i kvarnis, även om vi tog en kort vända är det ett stort steg ändå, tycker jag. :D
Sen blev Det att fara till Emanuel och där var vi ute och jag ägde han i princip allt vi gjorde!

Så imorse vaknade jag självklart upp hos Emanuel och då var det bara att fara hem direkt eftersom det var nämligen jobb som väntade, vi serverade fika åt konfirmanderna och allt annat folk på församlingshemmet.

Sen har jag varit ute och sparkat lite boll med syrran och Pontus heh, läst bok och käkat god mat hängt i hängmattan och fördröjt tiden, sånt man gör då man har överdrivet mycket till liv en Söndag:D.

Nu blev detta ett rätt detaljerat inlägg över min helg. Och här kommer bilder från i Fredags!



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag och min ruccolapåse heh :D

2010-05-23 @ 20:36:11
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0