Renfors

Hejsan har inte skrivit i helgen eftersom att jag har haft fullt upp. Kan ju berätta lite kort om min trevliga helg.

Fredagkvällen började med att se killarnas match ändå.
Sen blev det att fara till Anki och va med tjejerna, blandannat såg vi titanic och grinade en skvätt.
När det bara var jag Anki Jenka och Nicko kvar så gick vi en långpromenad runt det döda samhället och gjorde lite bus, om man nu kan kalla det det;)
Sen gick vi tillbaks till Anki och somnade efter tre någon gång.

Lördagen började med att jag for till mormor och morfar där släkten var och så, åt en massa gott osv.

Och kvällen spenderades inte i Lisas stuga men heller inte i Burträsk utan hos självaste Hakkan i Renfors!
Vi såg lite film, gick ut, gullade med kossorna, spelade kubb och brännboll, men det roliga tog slut då Ogge blev sur för ett dåligt skott (eller vad man säger) och slog ner racket i marken så det gick av på mitten.. Det dröjde inte länge innan Sebbe råkade riva sönder det andra. haha:P

Jag och Emanuel kom hem efter halv ett någon gång. Och idag så har vi sett lite film, varit ute en massa, ätit pizza och fikat. Och sen så har ju min kära mamma fått lite paket också såklart:)

Här är några få bilder sen gårkvällen











//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0