Måndag

hallå där!
I morse började dagen lite udda för att vara en Måndag, självklart började den med att jag vaknade men kände att huvudet inte riktigt var i ordning (fast det är det kanske aldrig) och hade väldigt ont i halsen som jag haft hela helgen typ. Så jag kände inte riktigt för att stoppa huvudet i en vattenhink, för idrotten idag skulle nämligen bestå av vattenbrännboll.
Så jag somnade om igen och vaknade vid halvelva då steg jag upp och for till skolan då SO:n började.
Sen visade ju sig att det var fotbollsträning efter skolan för de som ska spela imorrn på silvercupen så då kände ju jag mig tvungen att fara dit trots min onda hals.
Men jag ska nog klara av att spela imorrn iallafall, tagga!


Nu vill jag ha skolavslutning!


Från skolavslutningen i fyran^^ 
 dock väldigt dålig kvalla men söta var vi och nio var vi ;)

Näe, nu kan jag inte sitta här och dega längre, för nu börjar ju top model!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0