lamlördag

Oj, segare dag än såhär får man leta efter.
Fast iofs brukar jag inte göra spec mycket på helgdagarna men på kvällen gör man ju alltid något.
Ikväll har jag bara varit barnvakt åt en av mina kusiner, Isak. Vi har typ spelat lite spel, sett en massa barnprogram och byggt lego. När det var sängdags ville han inte sova men det är ju tur att man är skicklig så nu ligger han och sover så sött i Majas säng. 
Annars så ser Jag och Maja film P.S I love you, det är dock nyheter nu.
Sen tror jag inte att denna Lördag blir så mycket mer händelserik för min del.  

Bara för att bilden inte beskriver min kväll hehe



Ska fortsätta se filmen nu !
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0