hos noa

Ja, vad ska man säga om denna helg?
Fredagen blev väl en besvikelse till en viss del iaf. Hade förväntat mig kanske lite mer folk på linjefesten och hade verkligen inte förväntat mig att alla skulle måsta dra hem redan vid typ elva halv tolv.. Menmen, ganska skönt att det inte var en själv som ordnade allt haha, tycker synd om dom som gjorde det eftersom det blev så fail! :P 
Om dom nu inte hade askul innan vi kom, för vi kom ju rätt så sent.

Lördagen var vi en massa hos Noa och det blev väl en helt lyckad kväll med de trevliga umgänget måste jag nog säga :)

Anki har ju redan lagt ut några bilder, så nu bjuder jag på två extremt seriösa bilder.. Eller så inte:P






//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0