Lördag, fina lördag

Har varit en pigg och allert dotter idag. Började redan imorse med att följa pap och bror ut med båten för att beskåda nattens fångst. EN liten stackare hade krypit in i buren och snälla som vi är så släppte vi all fångst i sjön igen. Det var ändå för lite för att koka det.. MEN, mitt duktig-dotter liv tog inte slut där, jag klippte även gräset åt mor min och tacken man får är att hon, tillsammans med bror kliver in när jag står i duschen och hinkar en 10liters hink med kallt sjövatten över stackars mig. Denna lördag har levererat med andra ord!

Nu är det bara att hoppa i kläderna och åka vidare mot moster där det förhoppningsvis ligger lite konsumkräftor på bordet!


förra året!

//angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0