Måndag

Det är riktigt hektiska dagar här i burträsk. Igår var vi ut på sjön en kort timme och skulle kolla fiskelyckan. Inge vidare då det första som hände var att robban tappade draget, båten tog in vatten och vips var klockan fyra. Båten fick återta kajplats och vila lungt och för min del var det jobb som väntade, gudstjänst dessutom.
Efter ännu ett hårt arbetspass med mycket skratt tog jag och matilda mopederna till nicko där även lisa var. Där smeds det planer om sista lediga veckan och senare på natten smet jag och nikolina in i lisas hus för att roffa åt oss ett paket pasta carbonara så magarna fick bli mätta innan hemgång.
Idag är det jobb som står på schemat och just nu är jag hemma på någon typ av långlunch. Funderade ett tag på att pormenera men tankarna gick fort över till att packa resväskan. Än så länge gapar den tom men med tanke på att jag har fullt upp kommande dagar också så borde jag kanske göra något åt det. Får fundera vidare på det där..
behöver jag nämna att jag älskar min kamera på mobilen?
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0