Är i bygdsiljum

Vaknade mycket tidigare idag än vad jag hade planerat, så det kändes som att tanken med det var att jag skulle gå ut i vintersolen med mamma, pappa och hundarna, så att så fick det bli. Och efter det for vi till momror och morfar somsagt och åt lunch, nu har vi just fikat och jag satte mig här för att inte verka översocial.

Asså jag förstår inte, jag har nu drömt i en vecka om barn, kanske inte varje natt men dom flesta, att jag har en liten bebis, om andra småbarn, och massa sånt, alltid ska det vara med ett litet barn någonstans! Det är jätteskumt.. Någonting borde det väl betyda också? Tror jag ska ta och kolla upp det där.

 

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0