härskartekniker

Fredag igen! Idag har jag hunnit med att plocka konstiga grejer ur okänt(?) folks händer som tillexempel en ko, kaktus, öra, byxor osv på Röst och rörelsen. På forumspel blev det att spela upp härskartekniker och ren dubbelbestraffning på Emma, så jag är väldigt nöjd över denna dag haha nää:(
Jag, Anki, Linnea och Frida hann ner på stan för en liten runda också och när man är i sälskap med Frida vet man ju aldrig hur det kan gå men det slutade med att hon köpte ett par riktigt snygga skor iaf surprise, surprise!
Kände att det här inlägget blev ganska flummigt men då får det va så.

Klockan sju tar vi bussen in till stan och kvällen spenderas hos Ruben. Hoppas på en trevlig kväll!


Kanske inte den vackraste bilden på mig men kände som att robin passade bra in till detta inlägg.

//Matilda


Kommentarer
Postat av: FRIDA.

För att jag typ inte har några pengar kvar av studiebidraget och att jag redan är skylldig lillebror pengar så jag ville inte låna mer:)

2011-02-26 @ 15:34:44
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: FRIDA.

skyldig*

2011-02-26 @ 15:35:05
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0