Så hade vi Fredag igen..

Dagen har rullat på, imorse började vi i röst och rörelse med att sjunga New york, new york i extremt vackra stämmor och med starka känslor, i slutet av sången låg alla på golvet och krälade, ja, det är ungefär sånt vi håller på med.. Måste även få tillägga att det är bland den sämsta låt jag vet, typ. Sen har man ju hunnit med utvecklingssamtal idag med, för mig gick det som smort Anki har också haft det idag, frågan är ju hur det gick för henne?

Det blir nog att se Trassel ikväll iallafall, men jag kan ju återkomma om vars det blir, för det är nämligen, som vanligt inte bestämt än. Jag tänkte på er som vill söka upp oss ikväll.



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0