Att försova dig...

Denna morgon började precis som alla andra, förutom den lilla ändringen att det var skola idag. Eftersom att vi i SK1 fått den lilla välsignelsen att ha sovmorgon till 09.45 så kan vi stilla lungt åka med 08.45 bussen in till stan. Det enda problemet var bara att när klockan slog 08.41 fick mamma en uppenbarelse om att hon glömt väcka mig. Med hjälp från gud vet vars hann jag iallafall med bussen. Väl på skolan kändes livet lite motigt med vad ska man förvänta sig första dagen? För att motverka att samma sak händer i morgon (då jag åker 07.30) så borde jag nog lägga mig nu, eller för en timme sedan...Godnatt! // angelica



Bara för att ge en liten ledtråd på min facelook idag så bjuder jag på denna ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0