I'm Back!

Vet inte hur jag ska börja med detta inlägg men.. Minns ni mig, Matilda? Aja jag utgår iallafall från det, jag har ju nämligen inte varit så aktiv på senaste, haft lite problem med sjukdomar både fysiskt och psykiskt (när jag säger psykiskt så syftar jag på när tetris tog över mitt psyke, men jag har helt klart fått bättre kontroll över beroendet nu, jag ser inte tetris fyrkanter som flyger runt på väggarna och tänker ut lösningar när jag ska sova längre) Jag vet jag var en sjuk människa.

Nu sitter jag och taggar god mat som håller på att lagas till inne i köket sen undrar jag också, vad händer ikväll? Kan inte någon bara skaffa ett eget hus där vi kan umgås precis när och hur vi vill!? För det är nämligen där problemet ligger..


 

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0